0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

ما در فروشگاه اکوتل به منظور عملی سازی اصل مشتری مداری و خدمات پس از فروش و رفع نگرانی مشتریان محترم، شرایطی به منظور بازگشت کالا را فراهم نموده ایم تا در صورت بروز مشکل مشتریان بتوانند کالا خریداری شده از اکوتل را برگشت دهند.

شرایط بازگشت کالا به اکوتل چگونه است؟

1- مشتری محترم باید بعد از گذشت 24 ساعت پس از تحویل کالا با شماره بخش پشتیبانی (05137133794 - 09155252566) تماس گرفته و درخواست بازگشت کالای خود را ثبت نماید و قبل از پایان فرصت 7 روزه در محل فروشگاه تحویل نماید.

2- در صورت عدم تطابق مشخصات کالا خریداری شده توسط مشتری با محصول دریافتی،مشتری قبل از بازگشایی جعبه محصول باید مشخصات کالا دریافتی را تطبیق دهد و سپس اقدام به بازگشایی پلمپ محصول نمایید. در غیر این صورت ضمانت برگشت لغو میشود.

3- برای بازگرداندن کالا جعبه محصول باید به صورت کاملا سالم، پلمپ و همراه با فاکتور و تمامی وسایل داخل جعبه محصول کامل و مثل لحظه تحویل ارسال شود. هرگونه صدمه و آسیب وارده به کالا توسط مشتری و یا به دلیل ارسال نادرست کالا توسط مشتری باعث لغو شدن ضمانت برگشت کالا میشود.

4- بعد از بررسی کالا توسط بخش فنی اکوتل و تایید اشکال فنی، کالا به نمایندگی شرکت گارانتی کننده برگشت داده میشود و یک محصول جایگزین و یا مبلغ پرداخت شده توسط مشتری عودت داده خواهد شد، در این شرایط هزینه ارسال کالا توسط مشتری بر عهده فروشگاه اکوتل خواهد بود.

5- درصورت تایید نشدن مشکل فنی محصول توسط بخش فنی فروشگاه اکوتل، هزینه ارسال و ارسال مجدد کالا بر عهده مشتری خواهد بود.